Thursday, March 10, 2011

Hari ini aku rasa sengal

Merujuk kpd statement di atas....aku kini dlm keadaan yg stabil tapi pala h0tak aku ada masalah yg kejituan nya xbrapa stabil....mungkin jisim ataw zarah nya tidak bersatu aku pun xpasti..yg aku taw hari ney aku agak sengal....aku malas nak wat keja....em0si aku agak kucar kacir..tapi aku masih lagi belagak macam biasa...senyum ...tapi xikhlas...slalunya ikhlas tapi hari ni aku xdpt nk mengikhlaskan senyuman ku.....aku rasa nk mkn Choclate....nk mkn eskrim.....nak mkn mcm2...kenapa kah?walhal..I'M 0n Diet.....tapi unt0k hari ney aku nk bantai mkn apa sja mengikut kehendakku....kepala aku masih pening....hari ni aku bet0l2 malas nk fikir hal2 kerja...malas...tapi aku kena pkir jugak...sebab tgungjwb sebagai pkerja....ok aku wat kerja aku macam biasa walaupun aku xdak m0od hari ni....bkn sebab hal kerja tapi masalah peribadi yg aku sendiri xtaw bila masa masalah tu dtg.....shuhhh...shuhh....fly away la masalah2 yg menimpa ku...aku xcari pasal ngan sapa2 pun.....pasal yg slalu cari aku huhu... aku Blurrr.... X-x

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...