Thursday, September 15, 2011

Letak Jawatan

Ramai skang ney yang kerja tapi nak berhenti kerja ada yang tanpa sebab ada yang bersebab contohnya dapat kerja lain ataupun dapat sambung Study.Yang sebab tanpa sebab tu ntah le..tekanan kat tempat kerja kot...Jadi xtaw nak wat surat Resign cam ne Ney ada Contohnye:-


Yuza bt Zyniq,

No.041010, Jalan Kebahagiaan,

030611 Indah Permai,

Negeri Kayangan.

_____________________________________________________________________________

Encik Imp bin ossible,

Bandar Besar,

050611 Padang Kecik,

Negeri Kayangan.


30 Oktober 2011


Tuan,

Perkara :- Notis Meletakkan Jawatan


Merujuk perkara di atas saya, Yuza bt Zyniq ingin memaklumkan kepada pihak tuan bahawa saya akan letak jawatan sebagai Menilik Borang pada 01hb March 2012.

2. Saya berbuat demikian adalah kerana mendapat tawaran pekerjaan yang lebih baik lagi.

3. Diharapkan pihak tuan dapat mempertimbangkan notis saya ini dan segala jasa baik dan kerjasama dari pihak tuan sepanjang saya berkhidmat di sini amatlah dihargai.

Sekian, Terima Kasih



Yang Ikhlas,

YuzaZyniQ
…………………………………………
(Yuza bt Zyniq)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...